22 juli 2013

Life continues

Hej världen! 

Jag lever och mår bra - jag har äntligen lite äkta sommarlov - så äkta som det nu blir när man studerar på uni. Sista lägret är över och det blev en riktigt bra avslutning på min läger-sommar. KOMBI-lägret blev riktigt bra. Vi var 6-10 fantastiska ledare med 20 söta tonåringar. 

fick en ros på avslutningen från lägergården som tack! :D

En hel del galna grejer har vi hunnit med denna sommar och lyckligtvis bara en skada - lägerchefen på det här sista lägret hamnade till akuten och sy två stygn, men ingen fara dock utan han mår fint idag. Nu  ska jag njuta av det som är kvar av sommaren bara vi får lite mer värme hit till det nu väldigt höst-kyliga Vasa. 

I helgen var det Sion som gällde - som vanligt får jag väl säga - och det kändes som att allt låg på mig då alla har semester, men allt gick nog bra ändå. Jag var extra nervös men sist och slutligen hade jag ingen orsak till det. 

Idag måndag har jag haft lunch med Edith som var uppe i Vasa över helgen och sedan har jag äntligen varit på Dispicable Me2 med en hög fina människor! Galet bra film och lätt bästa denna sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar