2 juli 2013

Remind me who I am to you

Hej världen. 

Vilket konstigt koncept, jag är ledig! Inget läger att åka på, ingen konferans att planera, ingen flytt - bara njuta av sommaren. 

Jag sitter här i mitt acceptabelt fixade vardagsrum - några tavlor saknas än - och gör allt för att inte tänka på det allmänna kaos som råder i mitt sovrum. Post-flytt kaos. Jag borde också ta och slänga ut allt ur min skrubb och städa ut den för att kunna fixa upp skrubben och sovrummet. Måste bara hitta lite inspiration först. 

Tre fantastiska läger har nått sitt slut, en amazing konferens har varit och farit, en totalflippad och lyckad möhippa har varit och allt som idag är kvar är fotografierna och minnena. Så, här kommer lite bilder från det senaste lägret på vassor och förstås möhippan! 

Flyttlasset och en del av min flytthjälp i måndas

En liten sneak-peak hemifrån och min&Jossans midda på kvällen då vi återvänt till Vassor

morgongympa och färgkrig

ledarna i vattnet kastar vattenbalonger under en av deltagarnas utmaningar

deltagarna träffar Kapten Flamingo och ska rädda hans vän H2O som blivit kidnappad

Kapten Flamingo och "ödeshjulet" det lag som förlorar kvällens utmaning får ett "straff" istället

 Jag och Jossan tog en paddlingstur i solnedgången

Fler utmaningar och medlemmar av lagen som blivit kidnappade

Ett av barnen på lägret som lyckades trilla i vassorfjärden två gånger - och såg lika lycklig ut varje gång,
och vår stiliga kock med intressanta matlagnings-poser


Nu över till möhippan, eventuellt kommer fler bilder sen efter bröllopet. Tog inte så många bilder, njöt istället!

Började dagen med förberedelser hos mig, sedan ut på stan (kidnappning, utmaningar mm.) innan vi åkte till hotellet. 

På hotellet blev det middag, fotoshoot, simning, och chill på rummet.

Från fotoshooten

Från fotoshooten - e int vi snygga? :D

En till från fotoshooten - jag och vår bride to be! ;)

och en sista bild, möhippegänget med vårt blonda andra jag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar