4 juli 2013

Home

Vilken känsla av att inte vara utmattad när man går och lägger sig utan att man får ligga och tänka igenom dagen, tala med Gud och njuta av att inte göra någonting alls.

Fast, just nu är det en liten pina att lägga sig - jag är så öm i alla muskler och öm på ställen jag inte ens visste man kunde vara öm på. Nedre ryggen och höfterna speciellt, jag går som en gammal gubbe oc kan knappt böja mig! (no offence)

Idag har jag fått min lägenhet i ordning! Vilken lycka. Än har jag faktiskt två lådor på balkongen och en hög med tomma lådor i farstun, men det bryr jag mig inte i just nu. Jag har städat bort allt byggdamm ur skrubben, organiserat allt och lyckats få allt i riktig fin ordning där inne. Köket är också i ordning - och till min förvåning rymms allt riktigt bra i skåpen. 

Men allt bärande, lyftande, städande och pysslande har sitt pris, just att min rygg tar livet av mig och jag är öm överallt. Men, nu är alla hjärtligt välkomna till mitt på filmkväll, en kaffe eller bara för att chilla!

Min saknade vy från balkongen..njuter varje dag ev en magisk solnedgång över Vasa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar