5 september 2013

We're leading each other out of the dark

Kan meddela mina kära läsare att jag har återvänt till den akademiska världen. Min första föreläsning  gick som den gick - eller egentligen inte alls. Kursen går via videokonferans från Åbo, men någon hade glömt meddela oss i Vasa att kursen egentligen startar först imorgon torsdag och inte igår tisdag. Så snällt av dem. 

Dessutom, till fleras lycka så har min senaste novell - den jag publicerade ett utdrag ur för en tid sedan - är nu publicerad i sin helhet! Hoppas ni gillar den och en vädjan från min sida att säga vad ni tycker om den! Ni hittar den här
Igår hälsade jag på min nygifta vän för första gången sedan de flyttat. Vi hade life hos henne och det var en riktigt trevlig kväll med tjejerna från min ledar-life. Ikväll har jag haft tjejkväll med mina gamla kämppisar. Massor av choko, popcorn och en bra film! Safe Haven levererade och vi hade en riktigt, riktigt trevlig kväll med mina tjejer! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar