16 september 2013

Won't you promise me we'll keep dancing wherever we go next?

Vardagen rullar på me allt de innebär och mitt i allt har ännu en vecka passerat. En fin vecka där sommaren har hängt kvar och en hel del har varit på tapeten. 

Jag har haft LIFE med mina tjejer i Jeppis där det blev många skratt och härlig gemenskap. I onsdags var det dags för det första kandidatseminariet och jag börjar känna att detta är på riktigt. Galet! Har dessutom varit duktig studerande och börjat bolla tankar ang. ämne med en av handledarna.
*klappar mig själv på axeln

Jag har också denna vecka styrt skrället mot Närpes för en styrelse-kväll där urspårning var givet. Många fina ideér angående olika evenemang och dessutom lite planering för evenemang som redan är inplanerade - här närmast vår julkonsert! Helgen har gett mig flera filmkvällar, påfyllning av kylskåpet tack vare min fantastiska mamma och dessutom premiär för Sions nya 11-möte! Så från och med nu har vi varannan vecka två möten - kl 11&17. Var på båda idag och tror det här konceptet kommer att bli riktigt, riktigt bra!
Roligt att än en gång få träffa människorna i församlingen och jag har än en gång slagits av känslan att jag hör hemma här - detta är mitt hem. Avslutade denna fina vecka tillsammans med Sannah då vi bakade äppelmums efter min mammas recept och såg på en film. Galet smarrigt blev det och jag tror jag åt lite för mycket. Men det var ju gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar