16 januari 2014

Something to look forward to

Året har som sagt kickat igång och den kalender som för 1,5-vecka sedan gapade tom är nu näst intill fylld till brädden - ända fram tills sommaren. Galet! Men, jag ser fram emot det mesta som är inbokat!

Förutom en allt mer packad kalender, har jag också börjat året med en ordentlig Närpes-helg. Jag skulle bara vara där lö-sö, men jag borde ha vetat bättre: jag lyckades komma hem först mot kvällen på tisdag. Bara två dygn senare än vad jag tänkt mig. 
Men, som vanligt klagar jag ju inte, utan det blev en riktigt fin lång-helg! En hel del förberedelser för Young-projektet har vi fått fixat och jag kan ärligt säga att jag ser väldigt mycket fram emot detta! Utöver närpes-stuff har jag också hunnit ha två LIFE-träffar, haft middagsgäst, kickat igång lite studier och försökt strukturera upp min vår som kan bli ganska vild. 

Nu ska jag än en gång börja packa väskorna inför ännu en Närpes-helg. Denna gång ska jag faktiskt gå på en kurs - krispsykologi, vilket jag tror blir spännande. Därtill blir det lite mer Young-planering och förhoppningsvis en hel del roliga stunder att vänta! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar