19 februari 2014

You make sense of who I am, like puzzle pieces in Your hand

Det var några upp-och-ner dagar där förra veckan och skumma moments,  när hjärnan börjar tänka "hur hade verkligheten sett ut nu om jag hade varit på fel sida om de där två sekunderna?". Tacksam över att få leva och ser nu framåt.

En liten lista som update åt er om de som skett de senaste dagarna, i den ordning de ploppar upp i mitt huvud. Enjoy!

  • Emilia har varit hos mig sen i fredas och några dagar till ännu
  • Har upptäckt Smith's Burger i Smedsby. Riktigt bra ställe!
  • Firat Valentine's Day utan rosor och choko
  • Varit i Sion dagarna tre, två Helmner-dagar där man hade media plus Uprising
  • Besökt Närpes igen efter tre veckors frånvaro
    • Träffat fint folk, sett på film, jobbat
    • Och förstås hade vi vår audition för Young på söndagen
  • Beställt pizza via nätet
  • Jag har jobbat på eftis en dag
  • Jag & Em hade en hel pyjamas-dag då vi bara såg på film - typ. 
    • Den dagens största bravad var att ta sig ner till Piccolo för att köpa mat
  • Jag har haft en dejt på piccolo - hur random är inte det?!
  • Hockey - måst jag säga mer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar