26 mars 2014

Finding the time to do everything I want to do, but also time to breathe

Tänkte att det var dags att skriva några (läs: varning för många) nya rader. Fast ibland tänker jag att jag inte gör annat än skriver nya rader. Speciellt med tanke på kandin. 

Försöker fundera ut vad som skett sedan sist. Jag gick och drog på min en förkylning. Går nu runt med lock för öronen. Igår var det högra, nu har det tydligen flyttat till vänstra örat. Jag har börjat två kurser i skolan, spenderat en kväll i närpes me fint folk och ännu en Young-övning. 


Sion-tid har jag också hunnit med. Fick värsta chocken i söndags då jag kom dit och hela teknikbåset var städat och uppfixat. Känns som att vi för en gångs skull faktiskt är redo för EC på den sidan iår. EC-planeringen går framåt och jag ser verkligen fram emot påsken!

I fredags hade vi också möhippa för Sannah som gifter sig på lördag! Galet! Galet var också något möhippan var, galet rolig alltså! Vi hade olika uppdrag åt henne på stan som vi hade förberett, vi hade bokat spa åt henne och till sist avslutade vi hela kvällen på Rosso. En lyckad dag om ni frågar mig - trots min förkylning. 

I väntan på bruden som kidnappats av "Mr. Random" och ett besök i vår prinsess studio

Vi gick ut på stan och första uppdraget av nio delades ut

Uppdrag på mäccen i jakten efter en hälsosam hamburgare och på TopTen i jakten på den perfekta bröllops-låten

På Kookenkä på jakt efter klackaskor utan klack och på Kicks i jakt på den romantiska parfymen: fräsch som en havsbris men med en doft av motorolja. 

Killen på stan som tyckte att Sannah var så snygg han hade kunnat byta bort sin flickvän - som han gick hand i hand med. Sedan spa. 

Här är beviset på att det finns gentlemen i vasa, nämligen killen som erbjöd sig att fota vår gruppbild

Våren har återvänt efter den senaste veckans takatalvi, jag har vikarierat på eftis och fått träffa mina favorit-busungar. Plus - big drumroll - jag har fått min kand färdigskriven! Imorse för att vara specifik. Galet skönt, men ändå smått konstigt. Nu är det bara det där med att finjustera efter torsdagens träff med handledaren och sedan lämna in den. Dessutom har jag idag också skrivit inträdes till journalistik så det är "ur världen", bara att vänta på resultaten och hoppas på det bästa. 



Imorgon är en smått galen dag, likaså torsdagen, men sedan kanske det lugnar ner sig lite igen innan EC-rambambulan drar igång.  #letsdothis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar