30 oktober 2014

This is for you

Det känns nästan som ett understatement att säga att jag är nöjd med kvällen igår! För er som missat hade vi alltså en lovsångskväll i Sion igår. En kväll som jag och min LIFE-grupp tagit initiativ till och var med och genomförde hela vägen. 


Vi bjöd på morotscupcakes med frosting, vi hade lite mer än 2x 40min lovsång och så delade jag själv några ord i mitten. Kalla det predikan, peptalk, välvalda ord eller vad du vill. Jag var mindre nervös än vad jag trodde ja skulle vara, och flera kom och kommenterade efteråt att det var som att "jag aldrig gjort annat". Och att det hade varit bra det jag sa - så det är ju uppmuntrande! Själva lovsångspassen var även helt fantastiska och själv hade jag kunnat fortsätta ett tag till!

Sjukt tacksam är jag i alla fall för hela kvällen och även för all support och uppmuntran längs vägen!  Tack också till de ungefär 100 personer som ville dela kvällen med oss och jag hoppas också att detta inte blir en engångs-grej utan att vi får köra något liknande t.ex. i vår. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar