29 april 2010

härjas, helgen och Skrutt-nisse

Min stackars Skrutt-nisse har nog ganska så fullt kör just nu, igår var jag, M-L och J ut och körde på kvällen, och idag har jag och M-L varit ut och härjat i en/två timmar, och före det var jag ute i lite mindre än en timme också.

Annars har det varit en ganska så lugn dag, första två timmarna fram till maten var nog tröga, men sedan fick jag fara hem och arbeta på ett projekt, och efter det håltimme. Senare kör jag M-L till brändö, och vidare till sion på sista ledarskolan denna termin. När jag kommer hem igen, så tar det ca 30 min så far vi igen, denna gång till stenhaga för att handla lite, och sedan ut och köra lite.

Idag har vi varit vid vikinga, ett mysigt ställe, brändö, genom gerby, ut till replot, över bron (najs!) denna dimmiga kväll, riktigt najs! Vidare in till replot där vi konstaterade att vi ska ta en roadtrip till björkö senare i år. När vi har mer tid. Nu svänger vi om, far och beskådar replotbron lite, och så småningom hemåt.

Feelis på topp, och lovsången dunkande i högtalarna! Bara som de ska vara med andra ord. Borde nu packa inför "träningshelgen" inför Summer Challenge, nu får vi träffa alla som ska vara med för första gången, och det blir nog spännande. Imorgon efter skolan ska jag även rusa vidare till solf för att fara på ett planeringsmöte. P.g.a tidpunkten på mötet hamnar jag att ta bilen till skolan, vilket känns onödigt med tanke på att det är ca två kvarter. Men om jag ska hinna något så när, så är det bäst.

Nu packa, sedan sova. Gonatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar