4 maj 2010

Framtid, bilkörande och vänner

Måndagen spenderades till största delen i sängen sovandes. En kombination av pollenallergi, medicin mot det och sovskuld är ingen bra kombination. Försökte vara i skolan, men klarade mig endast till 11, och den timmen kunde jag konstatera att jag redan sovit bort halva lektionen, och beslutade mig då för att fara hem. Fick på hela dagen inte i mig så mycket mat heller kan jag konstatera nu i efterhand.

En finskauppsats skrevs också på kvällen, flera filmer som endast beskådades av datorn medan jag sov på soffan. Var dock ut och körde en sväng också för att klara tankarna lite och för att komma ut lite.

Tisdagen var helt ok, efter skolan for jag till Veikars för att än en gång fira min 18-års dag. Vi skrev på morgonen en moddeuppsats, och eftersom jag blev klar och slutade tidigare, 40 min innan nästa lektion började for jag och M-L ut och härjade lite. Najs början på dagen.

Har tänkt mycket ikväll, funderar än, men jag hoppas och tror att det nog blir bra i slutändan, trots att jag inte vet något just nu. Sommaren kommer nog att bli bra, och jag kommer nog inte ha lite att göra de närmaste tre månaderna. Om en vecka (ungefär) far jag ner till Åbo, och på den fredagen vidare till Ekenäs. Nu i helgen ska jag till Purmo och hälsa på S. Nu sova, och imorgon blir det ett stycke picknick, lite bil-fixande, och till sist eventuellt en filmkväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar