8 maj 2010

Uppdatering, vänner och skola

Ett tag sedan jag har uppdaterat något nu, men dels har jag haft så mycket att göra, dels varit så slut på kvällarna, och dels inte egentligen haft något att berätta. För att summera veckan sedan senaste uppdatering:

Onsdagen var ganska slö, först geografi, och sedan fyra timmars presentation av slutarbeten. Efter skolan sedan for jag, M-L och F ut på picknick i ca en timme? och sedan rusade jag vidare till smedsby för farsan skulle se över blinkers på min bil. När jag kom därifrån for jag och M-L ännu ut och härjade lite. Torsdagen var en allmänt jobbig dag, nästan endast läsämnen, och till sist jompa. På kvällen senare for jag till lidl, och senare till smedsby för att hälsa på C.

På fredagsmorgonen var det tent, efter det matte och sedan var det över för denna skolvecka. Jag och M-L for och handlade, det blev även ett par skor och en blus. Svängde sedan in till polisen på hemvägen efter mitt pass. Var sedan hemma i ca en timme, och sedan avfärd till sion.

Riktigt bra ungdomssamling som vanligt, lite annorlunda eftersom en stor del av våra som brukar vara nu befann sig i Jeppis på ett möte de hade där. Helt slut när man kom hem. Lördagen har spenderats med att inte göra nästan något alls. Trots detta har jag varit ganska så trött hela dagen. P kom på besök och vi såg på film. När hon farit for jag och M-L och hälsade på G och såg på en fransk film. Franska filmer är ganska så konstiga egentligen. For senare ut och körde lite och diskuterade. Nu är jag åter helt slut, och imorgon blir det solf, eventuellt gerby och senare sion. Efter det blir det pluggande för hela slanten eftersom vi har tre tenter nästa vecka, och själva skolveckan är tre dagar. Najs. Eller? Nåja, på onsdag får man ju fara ner till åbo iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar