27 augusti 2010

Chill

Det ordet beskriver denna dagen rätt så bra. Jag har inte gjort så mycket, mest bara tagit det lugnt, och det har varit jättenajs. Jag tror jag har behövt det. Har även hunnit diskutera en hel del med E, och det har också varit jättebra, vi ser på saker på så lika sätt, och vi synkar väldigt mycket. Det har vi redan konstaterat under teamet att vi är lika och tänker ganska lika, men det är fortfarande najs att prata om våra upplevelser tankar och så vidare.

Vi har även fått berätta om våran sommar på en ungdomssamling idag, och det var nostalgi på hög nivå måste jag säga! Att bara få gå igenom sommaren steg för steg och alla minnen kommer upp till ytan. Saknar människorna, upplevelserna, konserterna, allt. Men jag gillade att få dela med mig av sommaren till de andra, plus att påminna sig själv om vad man faktiskt fått vara med om i sommar. Att påminna sig själv om allt Gud visat en i sommar. 

Jag tycker om att vara här, här just nu. Det är här jag skall vara. Jag och E har talat mycket, och det är bra. Imorgon blir det att fara in till Helsingfors, men vad vi ska göra där har inte riktigt visat sig än, men det blir nog bra, det måste vi bara tro. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar