27 augusti 2010

Nyland

Befinner mig nu i Karis, och kan inte förstå att det är torsdag idag, eller var. Har haft det som fredag mest hela dagen. Kan bero på att jag efter min lunch (som jag blev tvungen att flytta lite framåt för att hinna) for till tåget med F och tog en impulsresa ner till vår vackra huvudstad.

Har känt mig som en packåsna mest hela dagen, men det får man ta. Några erfarenheter rikare, och har nu fått träffa en efterlängtad vän! Förhoppningsvis blir det även mer av den varan i helgen, men vi får nu se. Ska fortsätta leva på impulsen som tog mig ner till nyland nu resten av helgen, så vi får se vart detta bär.

Vet inte vad jag skall säga egentligen. Jag är jätteglad över att vara här och få träffa E, och har en känsla av att det kommer bli en hel del härjas nu här. Men de blir najs! Ska bara komma på vad jag skall göra imorgon medan hon är i skolan.

Nu sova! Gonatt på er, och ta hand om er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar