2 augusti 2010

Hem, saknad och människor

Efter några hektiska dagar är det nu äntligen lungt. Sedan jag kommit hem har vi haft besök från USA, och idag for min kusin, en av mina mostrar och hennes pojkvän hemmåt igen. Så idag har jag faktiskt varit på stan och haft ett kärt återseende av en av teamarna. Satt på café ett bra tag och sedan gick vi runt på stan lite.

Efter det blev det ett kärt återseende med min celledare, återigen på ett café, men lika bra det. Och jag har haft många givande och riktigt trevliga och roliga samtal med flera olika idag. Träffade även Jossan på stan idag, och ja, haft en rikti bra stund på stan.

For sedan upp till M-L och lämnade där, och här är jag ännu. Oho. Men har chattat med två andra teamare också, så jag är riktigt glad nu alltså! Ah, vilken skön känsla! Lycka tror jag också att den kan kallas.

Veckan är packad, men det är skönt, och dessutom bara program som innehåller träffar med vänner, vilket känns bra. Imorgon kommer Sofi, och hon är här ti på onsda, och sedan på freda blir de kärt återseende av Emilia som kommer upp från Karis. Plus att de e Humle på freda och lörda, så då blir de förhoppningsvis många kära återseenden! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar