7 augusti 2010

Saknad, nylänningar och vänner

Okej, jag har hunnit vara hemma nu ett tag, träffa många vänner, och några kära återseenden av teamare. Jag har sprungit ganska mycket på stan, men då mest för att träffa vänner.

Har denna vecka kommit fram till att jag är väldigt lyckligt lottad att ha så fantastiska vänner! Det är något jag kommit fram till i sommar, plus att man borde säga det oftare till dem också, säga hur mycket de egentligen betyder för en. För jag tror att man tänker ofta, att de vet nog, men vad skadar det egentligen att säga till dem? Vi förlorar inget på det, det finns bara att vinna.

Har då träffat många vänner denna vecka, Sofi har varit här och sovt över, så också Emilia, trots att det kanske inte blev så mycket sömn den natten Emilia var här (inatt). For igår på Humle, men med för höga förväntningar. Men många människor fick man ju träffa, och några som man då inte sett på ett bra tag. Men sedan for jag och Emilia tillbaka in till Vasa för att Lukke och Beni skulle komma upp från nyland. Det hela slutade med att Jag, Emilia, Julia, Beni och Lukke kollade film hela natten, typ. Riktigt kul, och jag njöt nog för fulla muggar. Det var lite som att vara tillbaka på team, och kan bara konstatera att jag saknat det och människorna mer än jag insett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar