26 augusti 2010

Impulser

Är smått förstummad. Är impulsiv och skall tydligen ta tåget ner till Helsingfors i morgon på dagen. Vilt. Vet egentligen inte alls vad jag håller på med. Borde packa, men är ganska så handlingsförlamad för tillfället.

Det började med att jag blev förfrågad att komma ner till nyland över helgen, och till sist bestämde jag mig för att fara på fredag. Strul med tider för tåg, och det visade sig att jag skulle bli tvungen att åka direkt efter maten på fredag. Nu skall jag plötsligt fara ett dygn tidigare än jag "planerat". Har ännu ingen aning om vad jag skall göra imorgon kväll, eller på fredag dag. Det återstår väl att se. Jag får väl fortsätta vara impulsiv antar jag. 

På fredag väntar i alla fall ungdomsmöte i Karis, där jag skall få vara med och berätta om sommarens äventyr med en vän. Det blir najs. Och jag har ännu inte fått tag i henne, så hon vet inte att jag kommer ner redan imorgon. Vilt. 

Nåja, nu skall här packas. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar