30 september 2010

Come find hope in the love of the Father

Det har varit en helt okej dag. Otroligt lång, men, jag klarade ju mig. Skolan var då helt okej, trög som få, men den gick väl an. Efter skolan lämna ja kvar en stund för att lära mig lite om storskärmen vi kommer använda till årets show. 

Sedan blev det plötsligt bråttom till ledarskolan, så jag bestämde mig för att ta bilen. Rusade ut till bilen, satte i nyckeln och vred om. Tystnad. Vred om igen. Tystnad. Min bil är död. Illa. Och eftersom jag nu har ännu mer bråttom springer jag in tillbaka, tar nycklarna till cykeln och rusar iväg. Men jag hann, otroligt nog. 

Efter ledarskolan fick jag träffa en massa människor. Far först till B med I och M på plättar. Riktigt najs, och riktigt snygg lägenhet. Efteråt far jag till skola för att träffa G, och träffade också en massa från skolan som var där och såg på Idol. 

Senare lämnar jag, S, G, J och N utanför vårt och står där i någon timme och flippar, skrattar och har det riktigt trevligt. Imorgon blir också trevligt. Kort skoldag. Efteråt skall farsan försöka fixa min bil, hoppas verkligen det, för jag behöver den i helgen. Senare ska jag och mam på middag, vet int vart vi bestämd vart vi skulle, tror inte vi gjorde det heller. Men, vi får se. 

Sedan blir det SuperFridayChurch! Wohoo! Det börjar vara ett tag sedan nu, och det blir nog riktigt bra har jag på känn. Har ingen powerpoint denna helg heller, så inga måsten överhuvudtaget. Skönt. Sedan imorgon kväll kommer min vän från nyland, och jag ser framför mig en riktigt bra helg! Nice.

Dimman ligger tät utanför fönstret, och tröttheten kommer krypande.
Det är dags att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar