29 september 2010

Open hearted I will search and I will find

Jag hade rätt som jag skrev igår. Min och rektorns logik är inte samma logik. Men, på ett sätt förstår jag nog nu rektorn, och på ett sätt tycker jag det nya är rätt så bra. Vi har prep inför realskrivningarna, eller finska för dem som har någon kurs som haltar lite. 

Annars har dagen varit helt bra. Trots att jag vaknade av att jag trodde mig höra någon slå knytnäven i mitt nattduksbord, men ingen var ju där. Kollade även med mina kämppisar, och ingen har knackat på min dörr heller. Skumt. Hörde nu även på kvällen en låt som ingen spelade och ingen annan hörde. Ne, nu är det väl nog kört. Jag håller på att bli galen. Illa. 

Har egentligen inte gjort så mycket annars. Chill med kämppisarna. Funderingar på vad jag skall säga på fredagen (ska göra lite reklam) samt vad jag skall pyssla med i helgen. Ser ut som om den blir väldigt ensam. Men, jag måste väl vara lite kreativ och hitta på något. Så illa kan det inte vara. Hoppas jag. Vännen från nyland kommer ju fortfarande upp, så allt är inte åt skogen.

Det är höst mina vänner. Fina färger i naturen nu, men jag tycker det är lite kallt, fast kallare lär det ju bli också, så det är väl bara att vänja sig. Borde ta mig ut och fota någon dag bara det fina vädret håller i sig och jag skulle ha tid. Fast de kan jag säkert göra i helgen, bara det fina vädret håller i sig. 

En bild från Uppsala när jag var på Youth-konferensen förra året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar