2 oktober 2010

And oh, I'm running to Your arms, and nothing compares to Your embrace

Just nu känns det som om jag saknar ord. Tappade förmågan att få ner mina tankar på papper. Inte för att detta är papper, men för att förenkla saker och ting lite. Gårdagen var nog riktigt bra, speciellt avslutningen på dagen gillade jag. Som många fredagar hinner man med väldigt mycket, mest tack vare att man slutar skolan redan kl 12.

Efter skolan lämnade vi och prata en stund innan vi på ett sätt blev utkörda, eller köksan ville ha disken. Sedan kom farsan till stan och hjälpte mig få min bil att starta (akkun ha vari slut), bjöd på kaffe som tack för hjälpen, och sedan for jag och S ut och laddade bilen lite, ett stop på prisma gjorde vi också. Sedan när vi kom hem igen for jag och mam till Rosso och åt. 

Mätt för flera for jag hem igen bara för att laga mig färdig inför kvällens SuperFridayChurch. När vi for dit for vi lite tidigare och rantade runt lite för att ladda bilen igen. Egentligen laddade jag ju inte bilen, men ni förstår säkert. Mötet var riktigt bra, men jag jag tyckte väl då inte att det var lika bra som det har varit. Men det är ju bara jag. 

Efter mötet lämnade vi några i aulan och talade. B skrämde mig och, ja, var sig själv. Vi fick gäster också, men innan vi for hem till oss väntade vi på L som kom med tåget. När han kom packade vi in oss fem stycken i min lilla skrutt (som nu startade utan problem) och for hem mot oss. 

Hemma blev det smörgåsar och te/kaffe, plus en iskaka som B började kalla det, har jag för mig i alla fall. Riktigt fint kvällssällskap, med fina samtalsämnen och jag hade det riktigt bra. Sedan höll M-L på att somna vid bordet där vi satt, så då började våra gäster göra sig klara att fara, och eftersom jag lovat skjutsa dem hem for jag med. 

En fin kväll med fint folk kan väl summera hela gårdags kvällen. Hoppas nu att denna dagen har något att erbjuda också. Kommer antagligen spendera största delen av eftermiddagen ensam hemma, och kvällen är fortfarande öppen för förslag. Jag tror detta kan bli en riktigt bra dag ännu. Jo, det tror jag starkt på. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar