18 september 2010

Father, lead me 'cause I can't do this alone

En dag utan händelser. Fann mig själv ensam hemma efter att min ena kämppis for iväg utan ett ord. Jag vet vart, och det är kanske lite därför det stör mig. Blev inte ens inbjuden eller underrättad. Eller, jo, fast endast frågad som chaufför.

Spenderade dagen med att se film och NCIS avsnitt. Måste ge lite ära åt Disney, dagens uppmuntrare. Talade även med J idag som imorgon bitti (söndag morgon) lämnar landet och åker till karibien för ett halvt år. Har inte sett henne på länge, och det lär nog ta ett tag ännu med andra ord. Hon har ett stort äventyr framför sig, och jag väntar på att höra från henne och se hur det går. 

En av mina vänner var i vasa idag, men inte ett ord från henne. Detta har väl inte precis varit min dag. Inte på långa vägar. Saknaden av en massa vänner har gjort sig starkt påmind idag också, väl vald tidpunkt tycker jag. Ensamheten blev inte alls mer påtaglig av det hela. 

Bugoino, Bosnien & Hercegovina
Warszawa, Polen
Osijek, Kroatien

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar