19 september 2010

Remember, God is always by your side

Ojoj, jag och mina galna sambos/kämppisar. Kom hem kanske lite väl sent idag, och ja, mina två kämppisar var väl på ganska så konstigt humör, men många skratt har det varit i alla fall. Vi har väl alla våra galna stunder ibland. 

Det har varit en varierande dag. Har kanske inte så mycket att säga egentligen. Gudstjänst i sion, före de hände det inte så mycket. Jag var och handlade inför morgondagens skrivningar. Imorgon är det den skriftliga delen i engelskan som gäller. Efter sion for jag till Veikars och hämtade syrran och förde henne till Solf. Tillbaka i stan sedan for jag till E och J en stund, fick tala en hel del, och det var nog behövligt.

Det har kanske inte varit den bästa helgen, men jag har återigen blivit påmind om hur viktigt det är att ha vänner omkring en. Även om de inte finns där just då utan är längre bort,  är det som en trygghet att veta att de står på ens sida och alltid backar upp en. Även när det är jobbigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar