8 september 2010

Your love is all that I need

Att stiga upp före kl 6 på morgonen har tydligen en viss påverkan på mig. Jag menar, jag har varit helt hyperaktiv hela kvällen sedan jag kom hem. Jag menar det flippade nästan totalt där ett tag. Fast vi hade ju roligt i alla fall, plus att resten (nästan) var på samma nivå, så det är nog lugnt. Tycker dock lite synd om vår gäst. 

Skulle då upp tidigt idag, och infinna sig vid skolan kl 06.15. Kl 06.30 började vi roada, for till Korsholms vallar och roadade upp allting där. Det är dags för den medeltida upplevelsedagen. Jag har alltså varit tjänstekvinna Felica idag, och blivit aningen rökt. Betydelse: jag hamnade att ta hand om elden och grytan som kokade över elden, och dylika uppgifter. Hade även koll på tiden och bytena av stationer som vi hade, och om någon uppgift är stressig är det den där man ska hålla reda på tiden. 

Borde nog ta någon dag när jag sätter in en massa bilder från olika saker jag varit med om på sistone. Skulle vara kul. När vi senare var klara och återvänt till 2010, samt roadat klart och fått tillåtelse att sluta för dagen segade jag mig hemåt. 

Har haft en bra kväll, kanske aningen flippad vid vissa tillfällen, och använt mig av humor och skämt ganska så mycket idag. Mer än normalt i alla fall. Fast det har varit skoj. Enda problemet är att jag skulle vilja vara så oftare, men det är ett speciellt humör jag borde vara på i så fall. Men vi får se. Många bra diskussioner med mina vänner över nätet idag också, mycket givande sådana. 

Är nu helt färdig efter den tidiga morgonen och dagens jobb. Tror ikväll är en sådan kväll där man somnar till en film. Jo, så får det bli, ska bara sno en bit av den där kladdkakan jag bakade och som det lämnade en hel del av först. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar