14 oktober 2010

Don't be mad if I cry, it just hurts so bad sometimes

Det har varit en konstig dag. Allra minst vädret. Jag menar, idag har vädret skiftat ganska så mycket. Jag menar vi har hunnit med solsken, mulet, regn, snö, snöblandat regn, storm, samt löv-regn när alla löv blåst en rakt i ansiktet. Där har vi kanske dagens väderlek. 

En spännande och fullspäckad dag framför mig ännu. Så fort jag kommer hem från skolan skall jag nog tvätta kläder och eventuellt diska lite. Därefter blir det ledarskola. Efter det skall jag då till mina vänner och träffa D som är här från Kroatien. Sedan skall jag ännu på filmkväll hem-hem till mitt med S. Samtidigt skall jag passa på att byta bil med min mor. En fullspäckad kväll, men en skön kväll!

Imorgon är programmet ganska fullt också. Men jag klarar mig, det blir en bra helg sedan så, det blir nog bra. Dessutom är det bara en halv veck till och sedan blir det höstlov, vilket betyder Hesa och Action. Woho! 

Nu blir det att vara effektiv och sedan ta det lugnt ikväll i soffan. Men först skall man ut i ovädret. Blås inte bort mina kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar