8 oktober 2010

Let the sun inside of you shine bright!

Jag har börjat vakna av min väckarklocka. Helt fantastiskt. Vilken känsla av att vakna på morgonen utan att ha försovt sig. Den är ganska så skön. Men man måste nog försova sig rätt så ofta för att förstå den känslan. Till alla er som vill försöka. 

Skoldagen var helt bra, jag menar vi slutade ju redan efter lunch, plus att en av de bästa civarna var i skolan idag. Det säger vi "tjohoo" för! Inte illa. Fick även veta att jag får vara med på ett hörn i ett projekt till julshowen, så det blir riktigt kul! 

I eftermiddag har jag varit en sväng till min fammo, och sedan när jag kom hem hade vi gäster. Najs! Många skratt, lite planering och allmänt flipp. Det vill säga sådant som är bra. Njuta av vardagen, det skall man göra. 

Som avslutning på detta allmänt konstiga inlägg kan jag säga att jag nu skall bege mig iväg till Jeppis av alla ställen på ungdomssamling och där träffa A. Känner på mig att det kommer att bli aningen flippat, men bra! Detta gillar vi starkt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar