4 november 2010

Here in Your presence, I am free

Ah! Vilken dag. Det har hänt mycket, men det har varit en bra dag. Har glömts bort av rektorn. Har fått veta att jag nu har ansvaret för multimedian på MVV. Har övar scennärvaro inför julshowen och diverse andra övningar med "Körteater Amanda" från Sverige som var på besök till skolan idag. Har talat med många fina människor.

På tal om julshowen är det nu dags att anmäla sig. Detta kan göras till mig, och om ni har frågor kan ni även ställa dem till mig. Vi har tre föreställningar, en varje kväll under helgen 10-12.12. Välkomna!

Det är mycket bättre idag än igår. Jag kanske inte förstörde så mycket i alla fall. Skönt. Idag har det då varit mycket. Har fredags-feelis efter dagens "In Town" i Sion, så jag kommer inte att vakna imorgon, eller så tror jag att det är helg. Inte lika bra. Vi skulle även få arbetsuppgift av rektorn idag, jag och en annan på klassen, men det tog 45 min innan rektorn kom på detta. Han hade även en annan lektion, så vi ville inte störa heller. Fast det var 45 bra minuter. 

Tycker verkligen om att tala med människor! Det är så givande och roligt, mera sådant till folket! Woho! Efter dessa många utropstecken kan jag bara meddela att i helgen kommer jag att lära upp tre nya powerpointare, så det blir roligt. Ah, det blir en bra helg tror jag. Vänner är bara så fantastiska! nice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar