6 november 2010

I am found in Your embrace

Vaknade som vanligt vid 8-tiden. Men tyckte att detta var alltför tidigt att stiga upp en lördagmorgon, så somnade om istället. Det hela slutade med att jag sov längre än jag först hade menat. Ojdå. 

Har spenderat några timmar hem-hemma, och för en gångs skull var det nog riktigt skönt. Träffade min farbror och hans fru också som jag inte träffat på evigheter, så det var en lyckad eftermiddag. Efter att man på hala vägar kommit sig in till stan igen och möttes av en tom lägenhet så blev det att fundera på vad kvällen kunde medföra. 

Det hela slutade med en sväng till Calzone för att hämta mat till M-L, och sedan en kväll i soffan med film. Ibland är det väldigt skönt att bara ta det lugnt och inte direkt göra något alls. Har förstås masserat M-L en stund, men annars. Idag var en "ladda batterierna-dag"

Har börjat skriva en julklappslista. Sådant tåls att fundera på. Samt den eviga frågan om vad man själv önskar sig till julklapp. Tycker väl inte direkt om den frågan, mest för att jag nästan aldrig har ett svar på den. På tal om jul kan jag även påminna om att det är dags att anmäla sig till den årliga julshowen. Här är några bilder från förra årets julshow "Den sjungande jul-granen 2009".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar