19 november 2010

To the place where I find peace again

En rätt så händelselös dag. Studentresultaten kom. Jag var med och hjälpte till på ett evenemang för barn. Jag skulle eventuellt kunna trivas på scen. Har tänkt mycket, vilket kanske visat sig i mitt bloggande. Det har kanske varit lite mer svävande och en hel del funderingar. 

Måste säga att det fortfarande är fritt fram att kommentera mina inlägg, det vore roligt att se vad andra tänker och tycker. 

Dagen har gått i saknadens tecken. Eller de närmast gångna dagarna har väl gjort det. Länge sedan jag har upplevt en så slitande saknad. Tror det är för att det känns som att man kommer längre och längre ifrån en del av vännerna. 

Hittade team-saknaden här om dagen också när jag kände doften av chokladsmöret/nutella samt att Lifehouse's Everything råkade spela i bakgrunden. Mitt i allt blev det sommar igen och jag lät minnena skölja över mig. Det var en bra tid i livet den sommaren. 

en del av de otroligt saknade och fantastiska människorna 

1 kommentar:

  1. oj, den här bildin ha ja int sett nå förr.. saknar dej mee! <3

    SvaraRadera