8 november 2010

We are the chosen generation

Dagens nya: Boxtaveras, istället för bokstaveras. Samt känslan när man faktiskt lyckats komma på något, och svarat rätt när man går igenom någon ny teori i matte. Ett svar som inte ens läraren trodde var rätt. Ibland kan även jag vara smart. Jag har mina stunder. De stunderna är oftast utanför skolan, men ibland händer det även på skoltid.

En bra kväll har det också varit. Har varit på cell, och det var nog grymt bra! Det ända jag då kunde eventuellt klaga på var att jag tydligen skall tala om två veckor. Jaiks. Nå, det blir bog bra, och jag får tala om min hjärtesak, eller med andra ord: det jag brinner för. Nice.

Den senare delen av kvällen spenderades på golvet i M-L's rum och det var också riktigt bra, bortsätt från att två tredjedelar av oss inte direkt kunde tala mer. Tungan bara slog knut på sig, och inget blev riktigt rätt. Detta resulterade bara i fler skratt, skratt som förgyllde en redan bra kväll. 

jag, fast i medeltiden..tänka sig..(på tal om hjortron)
Det finns de dagar som bara är fyllda med längtan och saknad. Denna helg och denna dag har varit sådana. Team-relaterad musik har strömmat ur högtalarna och en massa bilder har gåtts igenom. Ojoj. Har även försökt att tala med några, men ibland somnar man medan man ännu är online, eller så missar man bara varandra. Sådant händer och fötter när man lever och njurar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar