30 november 2010

Winter wonderland

Vädret idag skulle jag också beskriva som vitt. Och så otroligt fint! Fick otroligt nog spendera närmare fyra timmar ute i det vackra vädret på skoltid för att fota. Fotografera bilder som vi skall ha till julshowen, men man var ju tvungen att passa på att ta lite till sig själv också. 

Otroligt kallt var det dock, och jag var nu inte riktigt beredd på det hela, så efter den försenade lunchen for jag hem och grävde fram en riktig vintermundering ur skåpet och sedan ut efter mera fina fotografier. Det blev en förlängd skoldag, men jag har fått tillstånd att ta ut min "övertid" senare på MVV. Fast, vi får se hur bra det går i verkligheten sedan, men det låter ju bra nu i alla fall. 

Har spenderat kvällen i badrummet bara för att det är varmaste rummet i hela lägenheten, så att jag sluppit frysa. Att frysa är nog ingen höjdare. Att läsa på prov är inte heller någon höjdare, men till skillnad från att frysa så är det nog en nödvändighet. 

Några bilder från dagen, lite fler går att hitta på facebook för den som är intesserad. (Klicka på bilderna för att se större versioner)



 







1 kommentar:

  1. Amanda du ar en parla pa att ta bilder, superfina. Jag tappar nastan andan + borjar sakna dig och de hemmavana mijloerna mer an tidigare. Till den punkten att det tar ont, men int for mycket, bara sa att det gar att hanskas med det.

    Alltsa ville saga: du ar en urskicklig fotograf, bilderna ar super p(r)offsiga, gillar dig grymt myki.

    Saknar dig alskade Amanda!
    Kram din J

    SvaraRadera