24 november 2010

You have everything you need if you just believe

Det har varit ruggigt kallt ute idag, inte gjorde den starka vinden det hela det minsta bättre heller. Dansade åter igen en och en halv timme, och vår köksa kommenterade återigen när vi äntligen kom till lunchen en halv timme senare än alla andra hur totalt färdiga vi såg ut hela bunten. Uppmuntrande. 

Var på bio ikväll, och innan det kom farsan och hela kaskaden och hälsade på. Inget illa med det, men det var plötsligt lite mer liv i lägenheten än vad det brukar vara annars. Samt barnens eviga tjat "får jag ta en till? snälla, bara en till". Är dock nästan en hel chokladbolls-låda rikare, samt att disken är nu ren och in i torkskåpet. Det var den inte innan. 

Bion var bra, och det är bra att veta att man har fungerande reflexer. När man blir skrämd alltså. Hu, jag tror jag klarar mig bra utan tack. Mitt bio-sällskap var sena, men vi missade väl bara en hel drös med reklam, så ingen skada skedd. 

Det vanliga kvällssysselsättningen när man kom hem. Surfande på nätet tillsammans med S i köket. Denna gång med teet som sällskap samt de hostningar man hör från den tredje sambon som är lite krasslig. Har även sett på tågbiljetter ner till Sibbo till MVV. Så det är även det på gång. Två veckor och två dagar till premiär, en månad till julafton. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar