10 december 2010

Black Or White? - Let's take both

Det gick ju fint! Premiären alltså. Fick se min sminkning för första gången strax före också, och ja. Vad skall man säga. Ganska så hemsk, men jag gillade den. Bild kommer väl nog senare. Kom på att sminkningen var rätt så effektiv, många blickar när man rörde sig bland publiken efter att själva showen var slut. Plus att jag och mina sambos for och besökte julfesten i Sion (ungdomarnas julfest). 

I Sion hann man inte längre än innanför dörren innan man blev foto-objekt av pastorerna och en av ungdomsledarna. Vad fint. Hade inte tvättat av mig sminket, och ja, kan säga att jag fått många fina kommentarer om mitt utseende ikväll. Plus de som först inte känt igen mig, det är en sak som är roligt, och det när man märker att först ser folk snabbt på en, som i förbifarten. Men ser strax tillbaka, för det var något som inte stämde. Det är då jag ler. Jag är lite kluven så att säga. 

En riktigt bra kväll, fast problemet kom sedan när man skulle försöka få bort allt det vita och svarta. Hemska saker, räcker det inte med att man såg ut som man gjorde, utan man skall skrubba i 10-20 minuter innan man skymtar den person man en gång var under alla lager smink. Håret tänker jag inte ens nämna. 

Imorgon kör vi allt igen, och imorgon kommer det att vara helt otroligt många i publiken som man känner. Hjälp. Fast, det skall nog gå bra, varför skulle det inte det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar