9 december 2010

You make all things new

Är fortfarande helt slut. Övningar mellan åtta och fem idag, planerat i alla fall, men vi fick fara hem redan klockan fyra. Nu kommer vi endast att köra igenom showen fem gånger till, och sedan var det helt klart för min del. I alla fall som skådespelare, men i publiken kan man nog vara något år också. 

Efter "skolan" for jag på den sista lektionen på ledarskolan, och sedan efter det hämtade jag mina sambos och for till ett citymarket lite utanför staden för att handla lite. Trötta var vi, så det blev aningen flippat nu som då, men roligt var det. Och vi har nog inte skämt ut oss helt. 

Tycker fortfarande inte om när något som man haft ordnat i över en månad, och sedan får man plötsligt reda på att man måste hitta nya människor för att de första inte längre kan. Har man lovat en sak så har man det, då måste man ju ta det i beaktande innan man lovar nästa sak! Talar nu om den kära powerpointen i Sion. Eftersom jag och resten av FKF:arna är på showen måste vi ha lite specialarrangemang i helgen eftersom majoriteten av de som sköter powerpointen är FKF:are. Hade fixat det för över en månad sedan, men nu måste jag arrangera om för både söndagen och fredagen. Ah, jag älskar detta. Eller så inte. 

Har man lovat så har man. Försöker nu få nå svar från människor men det går inte så bra. Därefter så är jag just nu en trött och ytterst irriterad människa. Tycker inte alls om att något man trodde var fixat och under kontroll sedan länge plötsligt visar sig inte alls var fixat bara dagen eller dagar före. Ibland får man bara lust att slå och sparka. Borde skaffa en boxningssäck. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar