11 december 2010

Close your eyes and take my hand

Vilken dag! Passade på att sova länge, för något sådant lär det inte bli på ett tag framöver. Om en vecka, då kanske. När jag vaknat och försökt mjuka upp mig lite eftersom man var otroligt stel. Hm, undrar om jag gjorde något speciellt igår?

Farsan bjöd på lunch på stan, och jag handlade lite efteråt, och sedan hem för att förbereda lite julklappar och julkort. Borde verkligen försöka skicka ut dem snart. Showen idag gick bra, någon miss från min sida i dansen, men annars en riktigt bra show. Ytterst fina människor hade man i publiken också. Många kramar blev det efteråt och lovord om årets show. 

Agerade även jultomte i förtid i folkvimlet efteråt. Fy vad det är roligt att se alla glada miner. Nog är det speciellt att glädja människor. Mera sådant! Många kära återseenden blev det också. Det var en bra kväll! Spenderade inte lika lång tid med att få bort allt smink idag heller. 

Vänner är nog speciella. Har jag sagt det? Många lovord från en hel drös med vänner och bekanta idag. Nice. Det är något speciellt med uppmuntran. Underskatta inte dess makt. Tänk att något litet kan bli något så mycket större! Att uppmuntra, glädja och hjälpa människor är nå av de få saker som är så otroligt upplyftande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar