19 december 2010

'Cause you had a bad day..

Söndag. Om det skulle ha varit en vanlig söndag skulle tekniken ha fungerat, jag skulle inte ha suttit ensam, jag skulle ha blivit sedd, jag skulle vara i lägenheten i stan med mina kämppisar, det skulle ha varit skola imorgon. Men det har inte vanligt en vanlig söndag. Så inget av det ovanstående stämmer. Snarare motsatsen. 

Jag är hem-hemma. Vi har haft en del av släkten över på julkaffe, tekniken fungerade inta alls som den skulle på gudstjänsten, jag satt ensam, jag saknar vardagen. Redan. Visst, det är väldigt skönt att inte behöva fara till skolan imorgon.

Hade nog en riktigt trevlig pratstund med en av mina vänner i början av gudstjänsten. Det var fint. Egentligen har väl inte dagen varit så tokig, det är bara jag som är så negativ och sur. Jag tror det stavas "dåligt humör". 

Livet är nog inte så dåligt. Egentligen. Alla har vi våra bättre och sämre dagar. Idag var inte min dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar