12 december 2010

There is a good and bad in everyone

En rätt så intensiv dag, men ändå helt lugn. Mitt emellan kan man väl nog kalla den. Stundvis i alla fall. Sov länge, men sedan satte allt program ganska snart igång. 

Det hela började med att man gick ner en våning för att få håret för-behandlat inför showen. Sedan iväg till Sion för att fixa powerpointen inför gudstjänsten. Riktigt roligt hade vi, eller åtminstone jag. Jag var tvungen att fara innan själva gudstjänsten, men jag hoppas att det gick bra för de som hade den under själva gudstjänsten. "Talade" med lovsångarna på scen genom skärmarna, och det var roligt. Då behöver man inte försöka överrösta musiken, utan kan skriva det man vill säga istället. Praktiskt. 

Kan ju tillägga att håret blev ännu större sedan..
Sedan lämnade jag över powerpointen och for till Rollercenter för att för sista gången förvandlas till kompanjon. Håret var som vanligt en historia för sej. Ett ord räcker: Volym. Igår filmades showen och idag fotades alltihop. Vi får väl se sedan hur det blev. Här är åtminstone en bild på min fina frisyr och sminkning: 

En riktigt bra show, den allra sista för min del. Sedan var det bara att börja roada ner alltihop. Var inte där tills slutet, det är tvåornas uppgift, men nog räcker det att man kommer hem från skolan halv ett en måndag morgon. Är nu stel och sjuk lite här som var. Speciellt fötterna är sjuka. Men nu sova, och endast två lektioner imorgon. Skönt. 

Här har vi en som åldrades i förtid..
En av mina kompanjon-medarbetare
Vi kompanjoner..mitt hår var nog ännu större senare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar