4 december 2010

Feel the life in the breeze

En rätt så konstig dag, men ändå lugn. Dagens höjdpunkt var välgörenhets-konserten i Sion för God Jul Vasa - Projektet. Träffade lite människor på samma gång, och det var nog bra. Hade först inte tänkt åka, men något fick mig att åka ändå. 

Det har väl inte varit min dag, men den kunde ha varit flera gånger värre. För att se på de positiva sidan. På tal om den positiva sidan, talade med en vän här om dan som jag tyvärr talar med väldigt sällan. En kommentar jag fick under det samtalet var att "det är roligt att du faktiskt bryr dig om hur det är med en". Blev väldigt glad av detta, men på samma gång lite förundrad. För mig är det en självklarhet att bry mig om hur mina vänner och de i min omgivning mår. Fast på samma gång slog det mig att det som är en självklarhet för mig behöver inte vara en självklarhet för någon annan. 

Tack och lov för vänner. Tack för att jag får bry mig om mina vänner. Tack för att jag får finnas där för mina vänner när de behöver mig. Jag finns alltid där för mina vänner. Alltid. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar