3 december 2010

How wonderful, how beautiful Jesus

Sista skoldagen innan julshows-veckan och allt vad det innebär drar igång. Första stående övningen är förbi, och jag tycker att det gick riktigt bra, är väl igenom två tredjedelar av showen hittills. Mer blir det på måndag. Observera här att jag måste vara i skolan på självaste självständigheten. Jo ja tackar  (för att citera en ofta förekommande replik).

Det har varit en relativt bra dag. Jag har fått tillbaka min bil, och nu är den hel och fin igen, dessutom nytvättad och polerad verkar det som. Åtminstone så verkar den lite självlysande, så något har de nog gjort med den (förutom ansiktslyftet då). 

Har även haft dagens strul, bland annat en liten översvämning i min väska. Inte roligt, så nu har bibeln även den fått smaka på min favoritdryck, men jag tror nog tyvärr resultatet inte blev så bra. Det hela var dock inte meningen, hade faktiskt tänkt behålla limsan för mig själv. Men så går det. 

Kvällen spenderades med ytterst fina människor och ett ganska så random spel som jag trots allt lyckades komma trea i. Sedan avslutades kvällen med en annorlunda film, men den hade sina stunder. En mycket fin kväll med andra ord. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar