2 december 2010

Lead me to Your heart

Det har varit en otroligt fin dag idag! Kan inte säga annat. Har förstås varit ute och på hela dagen, fjorton timmar, men det har det varit värt. Många glädjeämnen som fått vara med och förgylla dagen. 

Första tre timmarna av dagen spenderades i tingsrätten. Var inte orolig, vi var bara dit på studiebesök, och det var nog intressant! Sedan blev det fyra timmar lektion, ganska slappt. Efter att skolan var slut blev det att fara på stan med mamma en sväng, och sedan iväg på ledarskola. En ledarskola som snart är slut. 

Efter ledarskolan hade vi möte om multimedia och ljudet i sion, alla "tekniker" eller vad vi nu skall kalla oss för kom dit, eller alla som kunde komma. Intressant var det nog, och min låga för powerpointen/multimedian brinner nog än. Fantastiskt. 

Har som sagt haft en fin dag med många glädjeämnen. Visst har det funnits sådant som inte är så roligt, men ibland måste man få fokusera på det goda för att inte gå under. Har då idag haft kontakt med tre sedan länge saknade vänner som jag inte hört av på ett tag. Enormt roligt och uppmuntrande. Så det lyfter jag på hatten för. 

Imorgon en ny dag. Troligen kommer jag att få min bil tillbaka efter dess ansiktslyft. Även så har vi den första "stående" övningen inför premiären om en vecka. Och till sist på kvällen så blir det eventuellt ett återseende av en saknad vän från sommaren. Fantastiskt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar