25 december 2010

Soon and very soon..

Julen blev nog bra detta år också. Julafton nummer två firades hos farsan. Det blev julmat, mera julklappar och gemenskap. Ingen kalle anka dock. Fick en kupé-värmare till min bil, ännu en säsong av NCIS samt ett presentkort till VR, så nu har jag en betald tur-retur resa till nyland. Så nog kommer man iväg ner i vår också. 

Imorgon blir det väl antagligen att åka in till staden för att shoppa lite på julrean med alla andra som tänker bege sig in till staden. Har siktat in mig på några saker jag åtminstone vill ha. En halsduk står på listan över saker jag skall ha inhandlat, före jag åker ner. 

Sitter för tillfället hemma och myser framför brasan och värmer mig medan en film rullar på tv:n. All ära åt julen och allt julstök, men ibland är det skönt med en stund för sig själv. Eller en stund när man bara talar med en vän i godan ro. Hade en fin pratstund med en av mina vänner inatt, och det var mycket givande och behövligt. Ser nu fram emot midvinterveckan mer än någonsin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar