27 december 2010

There's a place for us

Packa. Jag gillar nog inte att packa. Eller, nog går det helt bra, och ibland till och med roligt, men för det mesta är det bara jobbigt. Dessutom gillar jag inte att frysa på natten, det gick ju bra i somras för då var det ju varmt, men nu mitt i vintern i några klassrum? Ingen aning hur det är där. Så, för att lösa problemet, lite i alla fall, så kommer den röda filten med. 

Det blev en sen packning, råkade somna i systers säng medan hon lyssnade på sina nya skivor. Tidigare på dagen spenderades även någon timme inne i staden med en hel drös andra människor som även var ute på stan. Lite för mycket folk som sprang runt och trängdes för min smak. 

Imorgon sker det, det man väntat på ett bra tag nu. MVV. Tåget  avgår om åtta timmar, och jag har en del att göra än. Men som någon sade här förra året: sömn är överskattat. Så lär det även vara resten av veckan, och inte mig emot! Detta kommer att bli roligt, och alla fina människor man kommer att få träffa igen! Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar