8 december 2010

We can be the kings and queens of anything if we believe

Är helt färdig! Har nu varit hemma i knappt tre timmar, kom hem runt en halv nio, och har nästan inte gjort annat än sovit sedan dess. När jag kom hem tänkte jag "ett avsnitt NCIS och sedan sova..", men tro inte att jag ens hann se halva avsnittet innan jag sov. 

Det har varit en tung och rätt så ansträngande dag, och man är helt slut i kroppen. Först tent från morgonen, och sedan mellan 10 och 8 har man varit och övat inför julshowen. Vi kom väl igenom den två? gånger. Kommer inte ihåg så bra. Nu på riktiga scen och allt på riktigt. Kom även igenom hela både med scenkläder, rekvisita och mic. På onsdagen. Brukar inte hända, men det är bra. 

Många talanger finns det nog i skolan, och från manuswt har vi justerat en del, och vi får en bra julshow. Verkar det som i alla fall. Idag hade vi även med kulisserna och ljusen, så man fick en bra bild på hur det kommer att se ut på premiären. Jag tror det blir bra. 

Nu orkar jag inte hålla ögonen öppna längre, så skall väl gå och sova igen. Gonatt. Fast jag kan väl säga ännu en sak; en av mina bilder från Kroatsien kommer att vara med i våra kulisser. Lite stolt blev jag nog när jag såg det, inte är det varje dag en av ens bilder visas på storbildsskärm (17x4 meter!) Inte illa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar