12 februari 2011

Show me your heart

Idag har det varit en av de där dagarna när man bara inte stiger upp, eller om man stiger upp gör man det väldigt sent. Det blev det andra alternativet för min del idag. Sedan for jag hem-hem en sväng på frukost/middag och för att hämta min utstyrsel för ABI-middagen och för bröllopet nästa vecka. 

Senare på kvällen när man kom hem var det full rulle. När jag kom hem hade vi gäster, och när de åkt kom det fem nya. Fina gäster, flygande popcorn, glögg och skratt. Jag är trött och jag saknar förra helgen. Den var fin, likaså människorna.

Jag älskar människor som lyser upp vardagen. De som får en att känna sig älskad. De man kan vara sig själv med. Skratta tillsammans med. De som vill spendera tid med en. De som lyssnar. De som ger en glädje. De som får en att känna sig riktigt levande. De som saknar en. De som bryr sig om hur man har det. Vänner. Ibland slår det mig hur fantastiska vänner man har. Ikväll var en sådan gång. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar