9 februari 2011

When I look at you holding my heart

En dag då prioriteringarna varit så att vännerna varit högre än skolarbetet. Detta betyder då att jag kommer att vara uppe länge inatt och läsa på morgondagens tent. Jag klagar inte, det är bara ett enkelt konstaterande, och jag ångrar mig inte ett dugg!

Skoldagen var, mer speciell än vanligt. Detta då som en följd av rektorns humör och agerande. Sedan blev det kvalitetstid med vänner, lite tentläsande och sedan igen kvalitetstid med vänner och diskussioner. Intressanta, djupa, lärorika och fina. Att sitta och diskutera i ungefär tre/fyra timmar är väldigt givande. Gillar.

Många funderingar och tankar som har snurrat runt rörande flera olika saker och ännu har jag inte blivit så mycket klokare. Jag funderar nog väldigt mycket, och jag har inte kommit fram till om det är en bra eller dålig sak. Både och kanske. Nåja, men på tal om klockor så är en sak säker: min penkkisdräkt är fixad! Nu är det bara en vecka kvar. Det ni. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar