1 februari 2011

You keep givin' me happiness

Har helt tappat kontrollen över vilken veckodag det är. Skumt, och otroligt irriterande! Nåja, nog ska det gå an det också. Har haft riktigt ABI-möte idag, och det blir nog bra detta! Spenderade sedan lite på en timme i sion för att förbereda ett litet möte ja ska ha imorgon, då gällande multimedia. 

Igår på kvällskvisten hittade jag en sida där man får beställa sin egen pocket(!), vilket vore riktigt skoj! Tänk de, att få beställa en pocket innehållande bara ens egna texter, hur fint låter nu inte det?! Tänk att kunna plocka en bok ut hyllan och säga "detta är min egen bok". Wow. Så nu ska ja skriva lite mer noveller och lite annat som jag också tror jag ska skriva dit. Sen säljes böckerna från den sidan också så att andra kan ta del av det man skrivit. Tänk att man kan få en chans att nå den stora massan, en liten, men ändå. Helt otroligt! Sidan hittar du här.

Nu har jag även fått lite inspiration att fortsätta lite på min scrapbook, så nu ha ja fixat lite bilder till det som skall printas ut och sedan blir det pyssel! EC11 börjar vara på väggen snart och planering och förberedelser är i full gång, det blir bra det här! På fredan åker jag ner till vår huvudstad, och det blir nästan bara bättre och bättre! 

Dagens uppmaning: Njut av livet och ta vara på vännerna, de finns där för din skull!

1 kommentar:

  1. haha ja tror he e jag som ska tack dej :D för din tid å dina berättelser :D

    SvaraRadera