3 mars 2011

God, is it true, every day of my life, you have planned it?

En dag som man bara tar sig igenom. Kämpandes att hålla balansen när allt är ganska så upp och ner. 

Jag såg stjärnhimlen idag. Jag skulle kunna ligga där ute i den på dagarna smältande snön hur länge som helst och bara se upp på stjärnorna. Det är något speciellt med stjärnklara nätter. Tystnaden. Där är det bara jag och Jesus, bredvid varandra. Han som tröstar mig. 

Idag har jag läst på stundenten och lyckats få en propp att gå. Poff så var det svart. Så jag for iväg till en vän för att se på film istället. Fast egentligen höll jag på att fara när proppen for, men det lät lite finare. En fin vändning på dagen blev det i alla fall att få komma bort lite och spendera tid med en vän. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar