2 mars 2011

Whatever road this life takes you down, Jesus will be there

God, is it true that you're thinkin' of me at this moment? 
God, is it true that you hear every prayer that I pray? 
God, is it true every time my heart beats, you know it? 
Well, if it's all true, then that must be you I hear saying, "Trust Me."

Inte är det lätt när det är svårt. Men det är fint att veta att det finns vänner som bryr sig. Jag värderar högt mina vänner, men högre de vänner som inte backar undan när allt inte är som det ska. Vänner som står med en i ur och skur, de som verkligen bryr sig. 

Men det finns alltid de som backar undan. När det är vänner som man trodde skulle bry sig tar ont. Som om  det inte gjorde ont från förr. 

Egentligen skulle det kanske vara bra att komma bort helt en tid. Kanske det vore en idé att ta ett mellanår i alla fall. Jag vet inte alls vad jag skall göra mer. Just nu har jag bara bokningar för våren och början av sommaren av saker jag skall göra, men inget jag ser fram emot. Bara jobb. Gnistan är borta. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar