1 mars 2011

He knows the way to the depths of your heart

*snörvel*
Förkyld. Har nu dragit på mig en förkylning efter att ha fått vara frisk i ungefär ett halvt år. Konstaterade bara att egentligen har man nog aldrig tid att vara sjuk, men allt emellanåt måste man tydligen vara det också. 

Har nu förflyttat mig norrut och är nu hemma igen. Så nu blir det väl lite tillfrisknande och ett försök till aktiv studentläsning, bara jag håller mig någorlunda frisk. Skulle gärna bli helt frisk tills på lördag då nästa bröllop stundar. 

Många tankar idag på tåget hem och det är nog bara att konstatera att jag har en hel del att fundera igenom och försöka få mig själv upp på stadiga fötter igen, eftersom jag inte riktigt står stadigt. Det skulle vara den där famnen att krypa upp i och gråta ut i. 

Det är mycket jag skulle vilja tala om, men detta är det sämsta stället, jag måste bara hitta någon som orkar lyssna. 

♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar