14 mars 2011

I don't want to choose, I'm already free

Det är nog inte ofta jag är på väg och sova den här tiden på kvällen. Men jag är rastlös för flera och konstigt nog trött efter att flera kvällar legat klarvaken och sömnlös hur länge som helst. 

Dagen har spenderat med en viss mån effektivitet till skillnad från de senaste dagarnas chill. Jag skrev del 4/8 i studentskrivningarna idag, och det känns helt okej. Snart är detta bestyr över och sedan är det bara att vänta på resultatet och om man kommer att få den vita mössan i början på juni. 

Sedan har jag annars besiktat min bil och det har fixats tre lampor på den. Så nu lyser det och den är igenom! Så nu är det ett år tills nästa gång om jag inte säljer den innan det. Sedan har jag varit på ett möte till Sion, och medan jag ändå var där passade jag på att få min praktik bekräftad. 

Så nu har jag halva studenten skriven, bilen besiktad och ett stycke praktikplats, eller egentligen två. Mellan varven då jag varit hemma har jag varit sentimental och lyssnat på en hel del "gammal" musik. Eller musik som hör ihop med minnen och upplevelser. Här är bara något exempel:

Everything - Lifehouse
I Receive - Israel Houghton
Love is not a fight - Warren Barfield

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar