11 mars 2011

If our God is with us, then who could ever stop us?

En fin dag trots att jag kunde somna först kl sju på morgonen. Så, man sov förstås till halv ett och därmed var halva dagen försvunnen. Men, jag har ändå en aning om att jag inte skulle ha stigit upp så väldigt många timmar tidigare även om jag somnat vanlig tid. 

En typisk lördag har det varit fast det nu råkar vara fredag. Åtminstone ända tills man lagade sig klar och sedan for iväg på SuperFridayChurch. En mycket bra kväll och möte. Härlig lovsång! Mera sådant tack! En inspirerande predikan och fina återseenden. Idag har jag fått umgås med så många fina vänner så det är riktigt skönt. Dessutom har jag nu en vän som återvänt till Finland efter att ha spenderat ett halvt år i Karibien. 

Engelska. Jag skulle vilja åka någonstans så att jag får tala engelska! Ah, det är så fint att få tala engelska. I den mån att jag och min ena kämppis ibland talar engelska sinsemellan. Hur trevligt som helst. Ja, så jag står fast i mitt konstaterande att en resa skulle sitta väldigt fint nu. 

"Why do we close our eyes when we pray? When we cry? Because we now that the most beautiful things in life are not seen, but felt by heart"

Trust God, and trust your Heart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar